آرشیو وبلاگ

معرفی بهترین مکمل های غذایی در سال 2023✅

معرفی بهترین مکمل های غذایی در سال 2023✅

این روز‌ها اخبار در رابطه با مكمل‌های غذایی بسیار داغ است، اما با معرفی بهترین مکمل های غذایی در سال 2023 می‌توان لیستی از بهترین مكمل‌ها را در اختیار داشت. در واقع با خرید بهترین مکمل های غذایی از پرداخت هزینه‌های بسیار گزاف برای مكمل‌هایی كه مناسب شما نیستند، خودداری نموده‌اید و تمام هزینه در جای مناسب، یعنی خرید بهترین مکمل های غذایی، مصرف می‌شود. در این مقاله با ما همراه شوید تا با هم به بررسی بهترین مکمل‌های غذایی در سال 2023 بپردازیم.


معرفی بهترین مکمل های غذایی

معرفی بهترین مکمل های غذایی

تنوع کالا در فروشگاه‌ها از ویژگی‌های منحصر به فرد زندگی امروزی‌ها است. قفسه‌های فروشگاه‌ها از انواع مکمل‌های غذایی پر شده است. هنگام خرید گیج می‌شویم و از طرفی با هزینه‌های سرسام آور زندگی، باید خرید را هوشمندانه و به صرفه انجام دهیم.

از این رو، توصیه می‌شود پس از استفاده از راهنمای خرید و معرفی بهترین مکمل های غذایی، اقدام به خرید نمایید. با استفاده از راهنمای خرید و معرفی بهترین مکمل‌های غذایی شما با خواص این مکمل‌ها آشنا می‌شوید و با توجه به نیاز خود، اقدام به تهیه‌ی این مواد غذایی فوق‌العاده می‌نمایید.


چرا باید از مکمل های غذایی استفاده کنیم؟

طبق یافته های اخیر، مکمل های غذایی (Dietary Or Nutritional Supplements) موادی هستند که به تامین مواد مغذی مورد نیاز افراد کمک می‌کنند. مکمل‌ها در واقع تکمیل کننده‌ی برنامه‌ی غذایی به شمار می‌آیند. این مواد غذایی در پیشگیری از بیماری‌ها‌ی مختلف بسیار موثر می‌باشند.

طراحی مکمل‌های غذایی به گونه‌ای است که برای مصرف ورزشکاران و افرادی با عادات غذایی ضعیف توصیه می‌شود. با معرفی بهترین مکمل‌های غذایی، می‌توان علاوه بر جبران کمبود ویتامین‌های مختلف، مواد معدنی ضروری را در بدن تامین نمود. هر چند استفاده از مکمل‌های غذایی در مواقع ضروری توصیه می‌شود اما همواره باید به خاطر داشته باشید که مصرف بیش از حد این مکمل‌ها می‌تواند مضر باشد.


 مکمل های غذایی چه کمکی به سلامت ما می‌کنند؟

چرا باید از مکمل های غذایی استفاده کنیم؟

انواع مکمل‌ها به دلیل داشتن ویتامین‌ها و مواد معدنی، می‌توانند به سلامت بدن کمک نمایند. از جمله:

  • مکمل‌های حاوی کلسیم به سلامت استخوان‌ها کمک می‌کنند.
  • مکمل‌های دارای ویتامین D در جذب کلسیم در بدن موثرند. از طرفی این مکمل‌ها مانع بروز عفونت در مجرای تنفسی می‌شوند (استفاده از ویتامین دی اگر از حد مجاز 2000 بالاتر باشد، تاثیر منفی بر سلامت دارد).
  • ویتامین‌های C و Eآنتی اکسیدان‌های قوی هستند. مکمل‌های حاوی این ویتامین‌ها، سلول‌های بدن را از آسیب‌های جدی محافظت می‌نمایند.
  • مکمل‌های دارای پروتئین سطح انرژی را در بدن بالا می‌برند و به این ترتیب سیستم ایمنی را تقویت می‌نمایند.
  • مکمل‌های غذایی کراتین دار ذخایر فسفات بدن را افزایش می‌دهند تا سلول‌ها انرژی بیشتری تولید کنند (مصرف کراتین در بدن باید کنترل شود).
  • مکمل‌های روغن ماهی حاوی امگا‌های 3 و 6 منبع تامین اسید چرب‎‌های مفید برای سلامت بدن می‌باشند.

نیازی به تحقیق و جستجو برای تهیه‌ی بهترین مکمل‌ها نیست. هوشمندانه‌ترین كار برای تهیه‌ی مکمل‌ها، خرید از سرچشمه، یعنی خرید از یک برند معتبر مانند فوراور است. در ادامه به معرفی بهترین مکمل‌های غذایی فوراور می‌پردازیم. 


بیشتر بخوانید : بهترین قرص ویتامین سی کدام است؟


 معرفی بهترین مکمل های غذایی فوراور

بهترین مکمل های غذایی فوراور

 فوراور با معرفی بهترین مكمل های غذایی، انتخاب را برای شما آسان نموده است. این مكمل‌های غذایی بسیار با كیفیت عبارتند از:

 فوراور نیچرمین (مواد معدنی)

برای معرفی بهترین مكمل های غذایی فوراور باید از قرص نیچرمین نام برد. این قرص حاوی كلسیم و ویتامین D است. این ویتامین‌ها سبب عملکرد صحیح عنصر فسفر در بدن می‌شوند. استفاده از فوراور نیچرمین با ایجاد بستر لازم برای جذب فسفر، در سلامت دستگاه عصبی، مغز، استخوان و دندان کمک کننده است.

این محصول فوراور، دارای 18 میلی‌گرم آهن است. مصرف نیچرمین به زنان در جایگزین نمودن آهن از دست رفته در دوره‌ی عادت ماهانه، کمک موثری می‌نماید. به نظر می‌رسد که مصرف این قرص برای کل فرآیند فیزیولوژیک بدن ضروری می‌باشد. شما می‌توانید با مصرف این مکمل غذایی با کیفیت، با طیف وسیعی از بیماری‌ها مبارزه نمایید.

فوراور ابسوربنت سی (ویتامین C با سبوس جو دو سر )

مكمل ویتامین سی با سبوس جو دو سر (Forever Absorbent-C)، یک آنتی اکسیدان قوی در برابر رادیکال‌های آزاد مضری است که سبب پیری زودرس می‌شوند. مصرف این محصول منجر به کلاژن سازی در سلول‌های پوست و مو خواهد شد. هر قرص مکمل ویتامین ث با سبوس جو، حاوی 60 میلی‌گرم ویتامین ث است.

فوراور فیلدز آو گرینز (مکمل سبزیجات)

مكمل فوراور آو گرینز (Forever Fields of Greens):

  • حاوی پودر جوانه جو است و در از بین بردن ریفلاکس معده بسیار موثر می‌باشد.
  • این محصول حاوی یونجه و سرشار از کلروفیل می‌باشد.
  • فیلدز آو گرینز به دلیل دارا بودن منیزیم در رفع کم خونی عملکرد مثبتی دارد. وجود نمک‌های منیزیم در این محصول سبب رفع بوی بد دهان و تنفس می‌شود.
  • وجود فلفل کاین در این محصول به کنترل خونریزی ناشی از زخم معده و روماتیسم مفصلی کمک شایانی می‌نماید.
  • این محصول حاوی ویتامین Eاست و به همین دلیل در اکسیژن رسانی به خون در هنگام فعالیت‌های بدنی کمک موثری است.
  • فیلدز آو گرینز به دلیل داشتن ارزش غذایی بالا می‌تواند مورد استفاده‌ی گیاه‌خواران قرار گیرد.

فوراور بی 12 پلاس (ویتامین بی 12 و فولیک اسید)

در معرفی بهترین مكمل های غذایی فوراور باید از فوراور بی 12 پلاس (Forever B12 Plus) نام برد. این مکمل دارای ویژگی‌های زیر است:

  • با كم‌خونی مبارزه می‌كند و آن را در هم می‌شكند.
  • به سلامت قلب و تقویت اعصاب كمك شایانی می‌نماید.
  • مصرف این محصول حتی در دوز بالا خطرناك نیست.
  • مصرف این مکمل غذایی برای خانم‌های باردار و جنین بسیار مفید است.
  • مصرف هم‌زمان اسید فولیك و ویتامین B12 را امكان پذیر نموده است.
  • گیاه‌خواران می‌توانند به عنوان یک غذای کامل از این محصول فوراور بهره گیرند.

فوراور کلسیم-دی

مکمل کلسیم دی

 کلسیم–دی (Forever Calcium-D)، یک مکمل غذایی حاوی ویتامین دی و ماده‌ی معدنی منیزیم با کیفیت بالا برای سلامتی استخوان‌ها، عضلات و دندان‌ها بسیار مفید است. حدود 70 درصد استخوان‌ها از کلسیم تشکیل می‌‌یابد. فقر کلسیم در درصد بالایی از افراد، تبدیل به بلای خانمان سوز شده است. این محصول با جبران کلسیم بدن در بهبود پوکی استخوان موثر می‌باشد.

فوراور کیدز (مولتی ویتامین جویدنی کودکان)

مكمل فوراور کیدز (Forever Kids multi vitamins) یک مولتی ویتامین جویدنی مخصوص کودکان است. این محصول از ترکیب طبیعی گیاهان و میوه‌ها تولید می‌شود. مکمل فوراور کودکان دارای بیشترین میزان ویتامین‌ها و مواد معدنی است.

آهن موجود در این مکمل غذایی به تقویت سیستم ایمنی و رشد قد کمک به سزایی می‌نماید. از شیرین کننده‌های زایلیتول و سوربیتول برای شیرین کردن این مکمل استفاده می‌شود. همان‌طور که قبلاً اشاره شد این مکمل از میوه‌ها و سبزیجات تهیه می‌شود. بد نیست با اصلی‌ترین مواد غذایی که در تهیه‌ی این مکمل استفاده شده است، آشنا شوید. این مواد غذایی عبارتند از:

  • هویج
  • اسفناج
  • درختچه استوایی آکرالو
  • کلم
  • کلم بروکلی
  • سیب
  • زغال اخته
  • مرکبات
  • گوجه فرنگی

فوراور آرکتیک سی (امگا 3، امگا 6 و امگا 9)

این محصول دارای خاصیت ضد التهابی است و از این رو در درمان گرفتگی عروق بسیار موثر می‌باشد. مكمل آرکتیک سی فوراور، روان‌کننده‌ی قوی است و می‌توان از این محصول برای درمان یبوست استفاده نمود.

فوراور آرکتیک سی به دلیل دارا بودن کلسیم، بافت استخوان را متراکم و مستحکم می‌نماید. این محصول به دلیل اشباع بودن از روغن ماهی حاوی امگا 3، امگا 6 و امگا 9، به قرص ماهی آمریکایی معروف است. مصرف روزانه‌ی این مکمل غذایی شگفت آور در رژیم غذایی می‌تواند به تنظیم و بهبود فعالیت‌های بدن شما کمک موثری نماید. 

جمع بندی

معرفی بهترین مکمل های غذایی به شما کمک می‌کند تا بدون فوت وقت به سراغ بهترین مکمل‌ها بروید. مکمل‌های غذایی فوراور به عنوان یکی از معروف‌ترین و سلامت‌ترین مکمل‌های غذایی در دسترس همگان قرار دارد. این محصولات را باید با توجه به در نظر گرفتن کمبود سطح مواد معدنی و ویتامین‌های بدنتان، مصرف کنید.   

 

نظر خود را بنویسید

دیدگاه